جلالی: عملکرد بازیکنانم من را امیدوار می‌کند

سرمربی پیکان گفت:چیزی که من را ثابت قدم و امیدوار نگه می‌دارد، عملکرد بازیکنانم است و خوشحالم که آن‌ها می‌توانند حرف شان را آن قدر قوی در زمین بازی بزنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و پارس جنوبی گفت: حیف از این بازی و تلاشی که بازیکنان ما کردند. در هر 2 بازی دور برگشت نمایش خوبی داشتیم. خیلی آزار دهنده است که دقیقه 89 هم پنالتی را از دست بدهید.با وجود بازی یک طرفه ای که آن قدر خوب بازی می کنیم. چیزی که من را ثابت قدم و امیدوار نگه می‌دارد، عملکرد بازیکنانم است. خوشحالم که آنها می توانند حرف شان را  آن قدر قوی در زمین بازی بزنند. اگر بتوانیم نتیجه هم بگیریم می‌توانیم به همه اثبات کنیم که ما تیم بزرگی شده‌ایم.

او درباره افت تیمش در 6 هفته اخیر گفت: این اتفاقات در فوتبال وجود دارد. ما واقعا 2 هفته است که تیم کاملا برتر میدان هستیم در بازی مقابل پدیده و همچنین این بازی از حریف به مراتب بهتر بودیم .به هر حال این مهاجمان هستند که باید بتوانند از قدر موقعیت های بدست آمده استفاده درستی کنند و آن را تبدیل به گل کنند.

سرمربی تیم پیکان در ادامه گفت: قطعا دور برگشت امتیاز گرفتن مشکل‌تر می‌شود. در یک بازی شاید 2 موقعیت بدست بیاورید و نه تنها باید از آن استفاده کنید بلکه حتی باید به 3امتیاز بازی هم برسید. این جور مواقع است که مهره‌ها قیمت پیدا می‌کنند. این تخریب امتیازات در تیم‌های بزرگ هم به نفع تیم‌های پایین‌تر است.

جلالی درباره داوری این دیدار و اعتراض تیم فوتبال پارس جنوبی به قضاوت حاج ملک گفت: آن صحنه که قطعا پنالتی بود. داور خیلی خوب عمل کرد و عالی تصمیم گرفت. دور رفت در جم سه پنالتی محرز برای ما نگرفتند اما امروز داور خیلی خوب قضاوت کرد. البته شاید در چندین صحنه در دقایق پایانی به سود آنها هم سوت زده باشد ولی در مجموع از عملکرد داور راضی ام.

انتهای پیام/

اظهارات جلالی پس از بازی پیکان و پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.