معرفی امام جمعه شهر مرودشت

حجت الاسلام آقایی به عنوان امام جمعه جدید مرودشت معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام ملک مکان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در مراسم تودیع و معارفه ائمه جمعه مرودشت گفت: دوام انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی، مرهون ولایت مطلقه فقیه و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه مردمی انقلاب است و با حضور مردم رونق می‌گیرد.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به وجود بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور گفت: استان فارس با ۷۶ پایگاه نماز جمعه از مهمترین استان‌های برگزار کننده نماز جمعه کشور است.

وی، امام جمعه را محور وحدت و رافع مشکلات فرهنگی و مذهبی دانست و همکاری مردم و مسئولان را برای انجام وحدت و آرامش هرچه بیشتر جامعه خواستار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام قنبر علی احمدی که بیش از ۴ سال امامت جمعه مرودشت را بر عهده داشت قدردانی و با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام مهدی آقایی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

امام جمعه جدید مرودشت در این مراسم مهمترین برنامه خود در این شهر را ایجاد قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در کنار مطالبه گری وایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم ومسئولین بیان کرد.

امام جمعه مرودشت در آغاز ورود به این شهر مورد استقبال مردم و مسولین شهر قرار گرفت و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و رهبر انقلاب در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

همچنین از تلاش چهار ساله حجت الاسلام احمدی امام جمعه سابق این شهر در راستای فعالیت‌های عمرانی مصلی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قدردانی شد.
انتهای پیام/ر

معرفی حجت الاسلام آقایی به عنوان امام جمعه جدید مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار