مقام حماس: باید از طرح سازش با اسرائیل دست کشید

مشیر المصری از سران بلند پایه حماس در اظهاراتی گفت باید از طرح سازش با رژیم صهیونیستی و هماهنگی امنیتی با این رژیم دست کشید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ یکی از سران بلندپایه جنبش حماس گفت: باید از طرح سازش با رژیم صهیونیستی و هماهنگی امنیتی با این رژیم دست کشید.

مشیر المصری گفت: باید برای بازپس گیری شناسایی (به رسمیت شناختن) رژیم صهیونیستی اقدام کرد، با گذشت دو دهه از انعقاد طرح سازش با اسرائیل و شکست خوردن این طرح در تحقق کمترین میزان از خواست‌های ملت فلسطین، باید به طرح سازش با اسرائیل پایان داد و آن را دفن کرد و دیگر روی آن حساب نکرد، باید هماهنگی امنیتی با اسرائیل را متوقف کرد، این یک مساله ضروری است.

هماهنگی امنیتی با اسرائیل مانعی بزرگ در مسیر انتفاضه قدس برای رسیدن به آرمانی است که ملت فلسطین در انتظار آن به سر می‌برد. بر ضرورت این مساله که باید ما فلسطینی‌ها درباره یک برنامه ملی آزادی بخش با یکدیگر توافق کنیم تاکید می‌کنیم برنامه‌ای که به دور از مسیر سرگردانی و گمگشتگی باشد که با دنبال کردن طرح سازش و مذاکرات شکست خورده با اسرائیل حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

حماس از لزوم توقف طرح سازش با رژیم صهیونیستی خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار