حماسه ۹ دی با عنایت الهی خلق شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه نهم دی با عنایت الهی خلق شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در گردهمایی بصیرتی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، با تشریح زوایا و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی گفت: حماسه ۹ دی با عنایت الهی خلق شد وبا حضور چند میلیونی مردم کشور تجلی کرد.

وی افزود: یوم الله ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه آمریکایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به واقعه جنگ صفین و نقش عمار و اصحاب خاص حضرت امام علی (ع) در روشنگری و شبهه زدایی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در جریان فتنه ۸۸، با درایت و بصیرت، فتنه گران و دست‌های پشت پرده فتنه را رسوا و نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند.

سرافراز، بصیرت مبتنی بر ولایتمداری را از دیگر ابعاد حماسه نهم دی بیان و بر نقش موثر مردم در سرکوب و خاموش کردن آتش فتنه تأکید کرد.

وی گفت: افرادی هم هستند که فاصله گیری آن‌ها از ولایت باعث شد تا در این فتنه، در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی و، ولی فقیه ایستادگی کنند.

سرافراز، فرصت شناسی و زمان شناسی به معنای عمل به موقع را از دیگر ابعاد حماسه نهم دی بیان کرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از رهبری حکیم و عادل، در موعد و وقت مناسب در صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: ۹ دی، روز تحکیم ارکان انقلاب اسلامی یعنی هویت اسلامی، رهبری الهی و حضور و مشارکت مردمی، و روز ناامیدی دشمنان و خنثی کننده بزرگ‌ترین جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی و روز تجلی روحیه عاشورایی و حسینی بود که فتنه گران و حامیان آن‌ها را ناکام و منزوی کرد و به اغتشاشات و آشوب گری‌ها و یک دهه تلاش همه جانبه دشمن علیه انقلاب اسلامی پایان داد.

سرافراز همچنین با تشریح پیام‌های حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: این حماسه نشان داد ملت ایران هر گاه نسبت به اصل و ارکان نظام اسلامی احساس خطر کند، با همه ظرفیت و توان و با اطاعت محض از ولایت و رهبری، توطئه دشمن را در هم می‌شکند.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

حماسه ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.