«هیرسوتیسم» مصنوعی برای تماشای فوتبال + تصاویر

اخبار ضد و نقیضی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به صورت نامحسوس به گوش می‌رسد که خوشایند نیست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روز گذشته در مورد حضور یک بانوی دیگر برای تماشای بازی پرسپولیس عکس ها و خبرهای جالبی به گوش رسید.

یک هوادار بانو برای دیدن بازی پرسپولیس و تراکتورسازی با ظاهری مبدل، ریش، سبیل و گریم وارد ورزشگاه آزادی شد و بازی این 2 تیم را از نزدیک تماشا کرد.

«هیرسوتیسم» مصنوعی برای تماشای فوتبال + تصاویر

اپیدمی حضور زنان در ورزشگاه با هر وسیله و شکلی، قانون شکنی است و باید در اینباره فکری کرد.

اینکه یک بانو با هیرسوتیسم (نوعی بیماری در زمینه رشد نامتعادل مو و ریش در بانوان) مصنوعی خود را به استادیوم می رساند یعنی این هیولای ضد فرهنگی باید یک جایی در نطفه خفه شود.

حضور بانوان در ورزشگاه ها از حوزه اظهار نظر ما خارج است چرا که در اینباره باید مسئولان تصمیم بگیرند و البته قوانین مقدس شرع اسلام می تواند در این باب تاثیر گذار باشد.

تماشای فوتبال برای زنان اگر چه در شرایط قانونی و تمهیدات لازم انجام بگیرد بدون مانع است اما هنوز اتفاقی در این زمینه نیفتاده و تصمیمی گرفته نشده است و حضور غیر قانونی در ورزشگاه آن هم با شمایل مردانه جُرم محسوب می شود.

«هیرسوتیسم» مصنوعی برای تماشای فوتبال + تصاویر

امیدواریم در هفته آتی با توجه به اتفاقات بوجود آمده در بازی های گذشته تهران و شهرستان تصمیمی عاجل برای این معضل گرفته شود.

جالب تر اینکه افرادی که با این شمایل در استادیوم ها حاضر می شوند پس از آن، بدون ترس از عقوبت جرمی که مرتکب شده اند عکس های خود را منتشر می کنند و این یعنی اینکه اهتمامی برای برخورد با اینگونه افراد وجود ندارد.

مطالب فوق در مخالفت یا موافقت با حضور بانوان در استادیوم های ورزشی نیست اما تا زمانی که دستور العمل مصوبی در این زمینه صادر نشده است اینگونه حضور در استادیوم غیر قانونی است و صورت خوشی ندارد. برخی افراد این موضوع را دستمایه قرار می دهند و این برای ورزش ایران خوب نیست.

«هیرسوتیسم» مصنوعی برای تماشای فوتبال + تصاویر

مسئول عبور و مرور در ورزشگاه های کشور هر ارگانی که باشد در اینباره باید پاسخگو باشد و راه های ضربه زدن به فرهنگ ایرانی اسلامی را ببندد و مسئولان ورزش هم باید زودتر راهکاری برای اعلام موافقت یا ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را مشخص کنند.

امیدواریم این قانون شکنی در روزهای آینده تکرار نشود چرا که حضور با تغییر چهره در ورزشگاه ها از چند جهت به ورزش ما و وجهه اجتماعی ایرانی ها لطمه می زند.

هیرسوتیسم مصنوعی(Fake hirsutism) خیلی زود اپیدمی می شود، اگر فکری برای مهار آن نکنیم.

انتهای پیام/

حضور غیرقانونی بانوان در ورزشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چراخوشایند نیست؟؟ باباعربستانم خانم هاروراه میده توورزشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چه کلمه عجیبی
Iran (Islamic Republic of)
مهرانگیز
۱۳:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چی هست اصلا تا حالا نشنیدم
آخرین اخبار