مدیر عامل خانه مطبوعات کرمانشاه خواستار اختصاص یارانه ویژه فوق العاده برای مطبوعات استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ وحید نیشابوری مدیر عامل خانه مطبوعات استان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه خواستار اختصاص یارانه ویژه برای مطبوعات استان و پرداخت فوری آن شد.
وی با اشاره به شرایط بد اقتصادی کرمانشاه بویژه وقوع زلزله اخیر که باعث رکود بیشتر در استان در بخش‌های مختلف شد، اظهار داشت: هم اکنون شرایط اقتصادی مطبوعات استان بسیار وخیم است و اگر این روند ادامه یابد امکان تعطیلی بسیاری از آن‌ها وجود دارد.
وی افزود: حال که قرار است به دلیل وقوع زلزله، از سوی وزارت ارشاد کمک‌های ویژه‌ای به بخش فرهنگ و هنر استان اختصاص یابد، لازم است بخشی از این اعتبار در قالب یارانه فوق العاده به مطبوعات استان اختصاص یابد.
مدیر عامل خانه مطبوعات استان با اشاره به مشکلات اقتصادی مطبوعات استان تاکید کرد:وقوع زلزله باعث شد به لحاظ اقتصادی رکودی در استان بوجود آید و بر مشکلات قبلی افزوده شود که متاسفانه این اتفاق در اقتصاد رسانه‌های استان نیز تاثیر گذار بوده و هم اکنون شرایط مالی نشریات بسیار نگران کننده شده است، لذا اختصاص یارانه فوق العاده ویژه و پرداخت فوری آن می‌تواند کمک کوچکی به نشریات استان باشد و حداقل از تعطیلی آن‌ها جلوگیری کند.
 
انتهای پیام/پ
 

اختصاص یارانه برای مطبوعات

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.