از نگاه مجله معتبر ورلد ساکر؛

تیم ملی ایران دومین تیم و کی روش نهمین مربی برتر جهان شد

مجله معتبر ورلدساکر تیم ملی ایران را به عنوان دومین تیم برتر و کی روش را به عنوان نهمین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۷ انتخاب کرد.

سی آر سون گوی سبقت را از مسی و نیمار ربود/کی روش در کنار آلگری نهمین مربی برتر جهانبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید که چندی پیش توانسته بود از سوی فیفا، نشریه فرانس فوتبال و گلوب ساکر به عنوان بهترین سال 2017 جهان انتخاب شود،این بار از سوی مجله ورلد ساکر آمریکا بالاتر از لیونل مسی برترین فوتبالیست سال جاری لقب گرفت.

کریستیانو رونالدو با 715 رای بالاتر از لیونل مسی و نیمار جونیور 2بازیکن تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن که به ترتیب 663 و 437 رای را بدست آوردن بودند این عنوان را از آن خود کرد.همچنین لوکا مودریچ،جیان لوئیجی بوفون،هری کین،روبرت لواندوفسکی،کوین دی بروین،تونی کروس سرخیو راموس،ادن هازارد،انگولو کانته،پائودیبالا،لوئی سوارز و مارسلو مکان های چهارم تا پانزدهم این مجله را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش برترین مربیان سال،زین الدین سرمربی کهکشانی که توانست همراه با این تیم در سال 2017 به پنج جام برسد با 42 رای با پیشی گرفتن از پپ گواردیولا و تیته برترین مربی سال لقب گرفت.در ضمن کارلوس کی روش به طور مشترک با ماسیمیلیانو آلگری،ریکاردو گارکا،گراهام پوتر و رناتو گائوچا در جایگاه نهمین مربیان برتر سال 2017 قرار گرفت.

قوهای سپید با 57 رای برترین تیم سال لقب گرفت.پس از رئال مادرید،تیم های ایران،برزیل،آلمان،ایسلند و موناکو در رتبه دوم این رده بندی قرار گرفتند.یکی از نکات جالب توجه این رده بندی این است که یوونتوس،منچسترسیتی،بارسلونا و سلتیک پایین تر از کشورمان در این رده بندی ایستادند.

 انتهای پیام/

رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.