برنامه «ثريا» فانوس جشنواره عمار را به خانه برد

برنامه «ثريا» برای دومين سال متوالی برنده فانوس بهترين برنامه تلويزيونی در هشتمين جشنواره مردمی فيلم عمار شد.

برنامه «ثريا» فانوس جشنواره عمار را به خانه بردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه تلویزیونی "ثریا" در میان آثار ارائه شده به جشنواره مردمی عمار موفق شد، برترین رتبه را به خود اختصاص دهد.

محسن مقصودی، تهیه كننده ثریا در حاشیه دریافت فانوس بخش برنامه تلویزیونی در جشنواره عمار گفت: همه 14 برنامه ای كه به بخش مسابقه جشنواره راه یافته بودند، همسنگر هستند و جشتواره عمار در واقع مانور قدرت و همدلی رسانه های انقلاب است .

وی ادامه داد: برنامه هایی مثل راز، به اضافه مستند، جهان آرا، رسانش، عصرانه و ... از اتفاقات خوب رسانه ملی هستند. خودم مخاطب خاص «جهان آرا» و «راز» هستم. هر دو برنامه عالی و جریان ساز هستند.

این تهیه كننده اظهار داشت: به نظرم انتخاب ثریا به سلیقه هیئت داوران برمی گردد و انتخاب بین این همه برنامه خوب واقعا سخت بوده است، من از لطف شان ممنونم.

تهیه كننده ثریا تصریح كرد: مجموعه برنامه های زنده و مستندهای ثریا، حاصل تلاش یك تیم 20 نفره است و من به نمایندگی از این دوستان گمنام جایزه را دریافت كردم. دریافت فانوس جشنواره عمار برای دومین سال متوالی، وظیفه برنامه ثریا را در دیده‌بانی پیشرفت ایران سنگین تر می كند.

مقصودی در پایان یادآور شد: من از همه مردم، رسانه ها، مخاطبان عزیز و مدیرانی كه در این سال ها از برنامه ثریا حمایت كرده‌اند، صمیمانه قدردانی می كنم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار