حجت الاسلام ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در ساری اعلام کرد:

اتحاد جریان ‌های معتقد به نظام و رهبری برای ساماندهی مشکلات

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوای سه گانه و تنظیم روابط مجلس شورای اسلامی گفت: همه جریان ‌های معتقد به نظام و رهبری برای ساماندهی مشکلات موجود باید متحد باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد عضو هیأت عالی حل اختلاف قوای سه گانه و تنظیم روابط مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم ساری در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور با صبر جمعی حل و فصل می‌ شود، گفت: همه جریان‌های معتقد به نظام و رهبری باید در کنار هم قرار بگیرند و نسبت به ساماندهی مشکلات موجود اقدام کنند.

وی افزود: همه با هم و در کنار هم با مشت‌های گرده کرده باید در برابر توطئه‌ های دشمنان اسلام قدم بردارند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد  با بیان اینکه با شناخت و بصیرت امکان تشخیص را درست فراهم می‌ شود، گفت: کسانی که راه را شناختند و به ایمان چنگ زدند در کنار وظیفه باید ثابت قدم باشند.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوای سه گانه و تنظیم روابط مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید اهل صبر باشند، رزمندگان ما در سوریه و عراق با صبر انقلابی در دفاع از حرم اهل بیت صبر فردی داشتند با هوا هوس جنگیدند و امروز پیروزی نصیب مردم ایران شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: ملت ایران با قرار گرفتن در کنار ملت سوریه و عراق سیلی بسیار محکمی به آمریکا و ایادی آن‌ها وارد کرده است.

وی با بیان اینکه مردم عراق و سوریه به این دلیل در مبارزه با داعش آمریکایی پیروز شدند، چون معتقد بوده و هستند که تنها با مدیریت رهبر انقلاب اسلامی ایران و کمک فرمانده سپاه قدس در این مبارزه نفس‌گیر پیروز می‌شوند، افزود: پیروزی ما در عراق و سوریه نتیجه در کنار هم بودن و صبر جمعی در برابر مشکلات بود.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوای سه گانه و تنظیم روابط مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در آغاز راه است، گفت: تازه ۴۰ سال از پیروزی کفر بر حق گذشته است، ما باید با قدرت‌ های که ۸۰۰ سال در منطقه و جهان ثروت‌ های مردم مظلوم را به تاراج برد‌ند، مبارزه کنیم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: راه بسیار پر پیچ و خم و سختی داریم، غربی‌ ها بیش از ۵۰۰ سال در منطقه اقدام به قتل و غارت و تجاوز کردند و اجازه رشد به این کشور‌ها را ندادند، ما باید به این کشور‌ها مبارزه کنیم و با در کنار هم بودن به این موفقیت بزرگ دست پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به دولت و جامعه اسلامی باید تلاش زیادی در برنامه کاری  قرار گیرد، گفت: همه باید تلاش کنند تا دولت اسلامی محقق شود، جمهوری اسلامی ایران مقدمات کار را فراهم کرد، با تلاش و کوشش این امر مهم هم به دست می‌آید.

انتهای پیام/ م

ساماندهی مشکلات با همکاری همه آحاد جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.