جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب ویترینی و صحنه‌سازی نیست

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب ویترینی و صحنه‌سازی نیست.

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب ویترینی و صحنه‌سازی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل جمعه‌شب در تجمع مردم شهر جم که به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد اظهار داشت: هر کسی برای اقتصاد، اشتغال و حل مشکلات مردم کار می‌کند مقابل فتنه بوده و هر کس چوب لای چرخ نظام بگذارد فتنه‌گر است.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه تسلط دشمنان بر ایران ایجاد دودستگی و چنددستگی در کشور است، ادامه داد: اوج دشمنی دشمنان بر علیه نظام اسلامی ایران فتنه سال ۸۸ بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ تخریب و ویرانی بر نظام تحمیل کرد که جنگ بر ما تحمیل نکرده بود، افزود: در فتنه ۸۸ باور و اعتقادات دینی مردم تخریب شد.

فتنه از خارج مدیریت می‌شد

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و فتنه‌ها علیه ما در خارج و آمریکا مدیریت می‌شد، تصریح کرد: برنامه‌ها و فتنه‌های دشمنان به خورد برخی از مسئولان و نخبگان داده می‌شد و سرباز دشمن می‌شدهند.

سرهنگ خرمدل تاکید کرد: ما باید به رهبر بصیر، آگاه، هوشیار و شایسته افتخار کنیم که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری رخ می‌داد آن کشور از هم می‌پاشید.

وی با بیان اینکه استقامت امام خامنه‌ای نگذاشت مردم‌سالاری دینی در ایران خدشه‌ای بر آن وارد شود، گفت: ۹ دی مظهر ولایت‌مداری، بصیرت مردم و همدلی بود.

ملاک ما در همه عرصه‌ها رهبری است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ملاک ما در همه عرصه‌ها رهبری است، افزود: مردم ما بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه بوده و هر کس از ولایت زاویه بگیرد تا آخر مقابل او خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه فتنه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از روزی که اسلام به وجود آمده دشمنان متوجه شدند با شمشیر نمی‌شود به جایی برسند و موفقیت دشمنان در فتنه‌گری است.

مسئولان نباید اپوزوسیون دشمن باشند

خرمدل با اشاره به اینکه مسئولان نباید در نقش اپوزوسیون دشمن بازی کنند، یادآور شد: با آمار دادن کارها و عدم فعالیت‌های گذشته و آینده مشکل مردم حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آنهایی که در قبال نظام و مردم خطار کرده‌اند باید پاسخگو باشند، ادامه داد: همه مسئولان باید به مردم و نظام پاسخگو باشند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.