میرفتاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در باغ کتاب برگزار شود

شاعر و نویسنده کشورمان گفت: اگر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در باغ کتاب برگزار شود، شاید برای مخاطبان این نمایشگاه بهتر باشد.

منصوره میرفتاح، شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب مصلی تهران به عنوان مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در کل مصلی تهران مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیست. به لحاظ فضای عمومی و غرفه بندی ها به گونه ای است که مردم در این مکان خسته می شوند و بی نظمی که در این مکان وجود دارد سبب می شود بگویم این مکان جای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیست. اگر این رویداد در باغ کتاب تهران برگزار شود شاید برای مخاطبان این نمایشگاه  بسیار بهتر باشد.

وی افزود: فکر می کنم باغ کتاب فضای مناسب تری برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد. در کل مردم باید یک مکان را به عنوان فضای برگزاری نمایشگاه بشناسند و برای همیشه مکان برگزاری نمایشگاه کتاب در طول سال ثبت شود. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یک اتفاق فرهنگی است که می تواند به عنوان یک جشنواره در باغ کتاب برگزار شود. در بقیه ایام سال هم مردم به این مکان برای تهیه کتاب مراجعه کنند.

این نویسنده یا اشاره به میزان آشنایی مردم با باغ کتاب اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از مردم باغ کتاب را نمی شناسند و از وجود این مکان به عنوان یک مکان فرهنگی بی اطلاع هستند. در این چند سالی که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب برگزار می شد، به این نمایشگاه نرفتم؛ به همین دلیل از میزان ظرفیت این مکان برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار