کشتار بیش از ۵۰ میلیون قطعه مرغ در کشتارگاه‌ها

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی از کشتار ۵۵ میلیون قطعه مرغ در کشتارگاه‌ های گلستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمد حسین مسلمی رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۵۵ میلیون قطعه مرغ در کل استان کشتار، بسته‌بندی و روانه بازار شده است.

وی ادامه داد: در کشتارگاه‌های طیور استان تیم دامپزشکی بخش خصوصی به طور مداوم حضور دارند و بخش دولتی نظارت حاکمیتی انجام می‌دهد.

محمد حسین مسلمی گفت: در حال حاضر، ۱۲ کشتارگاه فعال در سطح استان وجود دارد که کارشناسان بخش خصوصی، نظارت بهداشتی و شرعی انجام می‌دهد و کارشناسان دولتی بازدید نظارتی و حاکمیتی، برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: پرورش، انتقال و کشتار مرغ زنده در استان تحت نظارت دامپزشکی استان و با همکاری بخش خصوصی و نظارت دامپزشکی استان انجام می‌گیرد و سلامت مرغ‌های کشتار شده مورد تایید این اداره کل است.

رییس اداره نظارت دامپزشکی گلستان در پایان گفت: شهروندان، در خرید مرغ، از مکان‌های غیر بهداشتی خود داری و در صورت مشاهده تخلف در مراکز عرضه، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/م
 

بیش از ۵۰ میلیون قطعه مرغ در کشتارگاه‌های گلستان کشتار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.