فاضلاب روان در مناطق زلزله‌زده نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه فاضلاب روان در مناطق زلزله زده استان نداریم، گفت: کلرزنی آب آشامیدنی نیز به اندازه کافی صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در تمامی شهرهای زلزله زده آب با کیفیت برقرار شد،  بیان کرد: کیفیت آب در این مناطق مانند شرایط قبل از زلزله است و هیچ کدورت و آلودگی ندارد.

وی از پایش مستمر کیفیت آب از بعد بهداشت و کیفیت یاد کرد و افزود: یک مورد بیماری که ناشی از آلودگی آب باشد در این مناطق نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: کلرزنی آب نیز به اندازه کافی و بر اساس استانداردها صورت می‌گیرد.

تخت‌شاهی با اشاره به اینکه در این مدت موردی هم از وارد شدن فاضلاب به شبکه آب نداشتیم، بیان کرد :شبکه‌های آب و فاضلاب طوری طراحی شده که نزدیک هم نیستند و شبکه فاضلاب پایین‌تر قرار دارد، به علاوه جنس شبکه‌ها هم فرق دارد و امکان ورود فاضلاب به شبکه‌های آب وجود ندارد.

وی در خصوص شیوه دفع فاضلاب سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های سیار نیز عنوان کرد: در تمام مناطقی که ما سیستم فاضلاب را برقرار کردیم مشکلی وجود ندارد.

تخت شاهی افزود: در مناطقی که سایر بخش‌ها فاضلاب را برقرار کردند ممکن است کیفیت نصب خیلی خوب نباشد، اما به هر حال همه فاضلاب‌ها وارد شبکه می‌شود و فاضلاب روان در این مناطق نداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تعداد دوش‌های سیار شرکت آب و فاضلاب را 400 مورد و تعداد سرویس‌های بهداشتی را 50 چشمه اعلام کرد که در مناطق شهری و روستایی نصب شده است.

انتهای  پیام/ز

 

 

 موردی از وارد شدن فاضلاب به شبکه آب نداشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار