فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

ایران به برکت وجود ولایت فقیه به جزیره ای امن در منطقه تبدیل شده است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به بركت وجود ولايت فقيه و پشتيبانی اقشار اجتماعی، ايران اسلامی به جزيره ای امن در اقيانوس پر تلاطم منطقه تبديل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در همايش خيرين امنيت ساز شهرستان گرمی با گراميداشت حماسه 9 دی، از امنيت و سلامتی به عنوان دو نعمت ارزشمند و مجهول الهی بر انسان بنا به فرموده نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) ياد كرد و گفت: ذات نيروی انتظامی امنيت آفرينی و آرامش بخشی بوده و پليس با حداكثر توان در خدمت اقشار مختلف مردم است؛ تا آنان دغدغه امنيتی، ترافيكی و انتظامی نداشته باشند.

وی ضرورت مشاركت اجتماعی و احساس مسئوليت جمعی در قبال توليد، تامين و حفظ امنيت را مورد تاكيد قرار داد و افزود: به بركت وجود پر بركت ولايت فقيه، پشتيبانی اقشار اجتماعی و اقتدار و توانمندی نيروهای مسلح، ايران اسلامی به جزيره ای امن در اقيانوس پر تلاطم منطقه تبديل شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با قدردانی از حمايت و پشتيبانی خيرين و حاميان امنيت ساز تصريح كرد: قطعا اين حمايت و پشتيبانی توفيقات پليس در توسعه امنيت و آرامش جامعه و مبارزه مقتدرانه با مجرمان را تضمين می كند.

در اين همايش حجت الاسلام علی اميدوار امام جمعه شهر انگوت حمايت و پشتيبانی خيرين امنيت ساز از ماموريت های ناجا را باقيات صالحات دانست و گفت: خداوند را به خاطر امنيت و آرامشی كه ثمره تلاش های جهادی پليس خدمتگزار است، شاكر و سپاسگزاريم.

وی با گراميداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی روز تحكيم اركان انقلاب و نظام اسلامی بوده؛ كه با درايت و هدايت حكيمانه مقام عظمای ولايت و بصيرت مردم شكل گرفت.

انتهای پیام/ح

همايش خيرين امنيت ساز در شهرستان گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.