طرح آموزش الکترونیک برای دانش آموزان مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح آموزش الکترونیکی آنلاین برای گروهی از دانش آموزان سرپل ذهابی که به دلیل زلزله فرصت تحصیل را از دست داده اند، خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز (9 دی) در آئین افتتاح طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با استفاده از "آموزش الکترونیک" که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در مدرسه سمیه شهرستان سرپلذهاب برگزارشد، با بیان اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه 78 دانش آموز و دو فرهنگی جان خود را از دست دادند گفت : پس از این زلزله ادارات کل آموزش پرورش استان های دیگر و خیرینی از سراسر کشور برای بازسازی و راه اندازی مجدد مدارس مناطق زلزله وارد عمل شدند.

وی افزود: در حال حاضر تمام دانش آموزان مناطق زلزله زده حتی دانش آموزانی که مدارس آنها تخریب شده است، مشغول تحصیل هستند.

یزدان پناه همچنین به توجه کشورهای پیشرفته دنیا به آموزش الکترونیک اشاره کرد و گفت: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت آموزش های الکترونیک رفته اند و ما نیز باید این مسیر را به سرعت طی کنیم.

وی با اشاره به استارت آموزش الکترونیک در یکی از مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب، تاکید کرد: این آموزش‌ها شامل دانش آموزانی خواهد بود که به خاطر سه شیفته بودن مدارس‌شان از تحصیل بازمانده اند و نیز دانش آموزانی که پشت کنکوری هستند، می شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، این آموزش ها طی اسفند ماه تا اردیبهشت ماه توسط مدرسین برتر کشور انجام می گیرد تا فرصت از دست رفته برای این دانش آموزان جبران شود.

 

انتهای پیام/ز

 

 تمام دانش آموزان مناطق زلزله زده حتی دانش آموزانی که مدارس آنها تخریب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار