پرداخت تسهیلات رونق تولید به دامداران کلاردشتی

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات رونق تولید به دامداران کلاردشتی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرید جعفرصالحی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کلاردشت در حاشیه بازدید از یک واحد دامداری در روستای بازارسر گفت: این واحد دامداری پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب، ۶۰۰ میلیون ریال تهسیلات بسته رونق تولید  با سود ۱۸ درصد دریافت کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال ۴۰ بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان کلاردشت برای دریافت تسهیلات بسته رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت نام کردند که برای تکمیل فرم تعیین وضعیت واحد تولیدی به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی و تاکنون ۲۲ پرونده تکمیل و برای تصمیم گیری نهایی به کارگروه‌های استانی مرتبط ارسال شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کلاردشت با بیان اینکه بیشترین درخواست تسهیلات مربوط به واحد‌های دامداری بود، گفت: تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلون ریال تسهیلات به دو واحد دامداری پرواربندی گوساله پرداخت شده و یک فقره دیگر در دست اقدام است.

جعفرصالحی افزود: برای دریافت تسهیلات، طرح‌های سرمایه‌ای با  پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی پذیرش شده و پس از توجیه پذیری اقتصادی، مالی، فنی و حقوقی طرح، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ م

پرداخت تسهیلات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار