برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم در مهران

کارگاه آموزشی یادگیری آسان قرآن کریم در مهران با حضور قرآن آموزان این شهرستان به‌منظور ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد.

 برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم در مهرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  قباد خضری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهران، اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی تعداد 35 نفر از مربیان قرآن کریم در شهرستان باهدف آموزش راه‌های آسان یادگیری قرآن کریم برگزارشده است.

 

وی، بابیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور استاد فخرالدین علیزاده از قم در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهران برگزارشده است، ابراز کرد: در راستای ترویج   قرآن کریم با حضور اعضای انجمن قرآن کریم با انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب، به مدت یک روز برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی یک‌روزه، روان‌خوانی ساده، تجوید به زبان ساده، استفاده از اشکال هنری و تصویر با بهره‌گیری از راهکارهای آموزشی مناسب برای علاقه مندان تدریس گردید.

 

همچنین نشست فرهنگی نماز و قرآن در حسینیه سالار شهیدان روستا چنگوله با حضور مسئولان و اهالی این روستا برگزار شد که در این نشست، خضری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، با تأکید بر اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود که مفاهیم و معانی قرآنی در سطح جامعه تبیین شود، گفت: نماز به فرموده رسول اکرم (ص) پرچم اسلام است.

 

وی، گفت: دشمنان اسلامی امروز درصدد هستند که جوانان را هر چه بیشتر در فضای مجازی غرق کنند و از این طریق فضای فرهنگی کشور را مورد هجمه قرار دهند که باید گفت نماز و قرآن، سدی محکم در برابر این تهاجامت است و باید از این فضا در راستای ترویج فرهنگ پایبندی به مسائل دینی بهره برده شود.

 

برگزاری مسابقه فرهنگی در بین حضار و تجلیل از 14 نفر از برگزیدگان و برگزاری مسابقه نقاشی در بین کودکان روستا با موضوع نماز و قرآن و تجلیل از 3 نفر از برگزیدگان از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی در روستای چنگوله بود.

 

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزشی یادگیری قرآن در مهران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.