سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود;

تشکیل بیش از 400 پرونده تخلف صنفی در شاهرود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود از انجام چهار هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی اصناف طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت ۴۷۹ مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا کاملی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود با بیان اینکه ۴۷۹ مورد پرونده تخلف صنفی از ابتدای سالجاری در شاهرود ثبت شده است گفت : این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور را شامل می شود.


وی با بیان اینکه چهار هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی طی 9 ماهه سال جاری در شهرستان صورت گرفته است، افزود: طی این مدت تخلفاتی مانند عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق نیز به ارزش ریالی دو میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال کشف و برای بررسی و صدور رأی، پرونده آن ها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود با بیان اینکه بازرسی ها به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام می شود، ابراز داشت: این بازرسی ها به منظور پایش وضعیت بازار کالا وخدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی شهرستان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.


کاملی در ادامه تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.


انتهای پیام / ه


تشکیل 479 مورد پرونده تخلف صنفی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.