سرهنگ واعظی خبر داد

سارق خودرو در جنت آباد دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محدوده جنت آباد تهران، گفت: این سارق در حال پرسه با خودروی مسروقه بود که شناسایی و دستگیر شد.

سارق خودرو در جنت آباد دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تیمی از ماموران این کلانتری تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: مشخصات خودروی مسروقه در اختیار ماموران گشت‌های انتظامی مستقر در محل قرار گرفت و همچنین با ماموران راهنمایی و رانندگی نیز هماهنگی انجام شده تا در صورت مشاهده برای دستگیری این سارق اقدام کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، بیان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که یکی از گشت‌های انتظامی، شب گذشته این خودرو را در محدوده خیابان واحدی، مشاهده و با توجه به این که مشخصات ارایه شده از خودوری مسروقه با این خودرو مطابقت داشت، به تعقیب آن پرداختند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: ماموران به راننده دستور توقف دادند، اما متهم علی‌رغم شنیدن دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از دست قانون فرار کند که این اقدام ناکام مانده و دقایقی بعد خودرو متوقف و سارق آن بازداشت شد.

وی اظهار داشت: متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، ساعاتی بعد مالک خودرو برای بازپس گیری خودروی خود به کلانتری دعوت و خودرو به وی تحویل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق خودرو در جنت آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۶
سارق را در ملاعام مجازات کنید تادرس عبرتی بشه برای بقیه
آخرین اخبار