سرهنگ ابراهیمی خبر داد

انهدام باند جاعلان یک میلیارد و نیمی در ولنجک

رئیس کلانتری 163 ولنجک، با اشاره به دستگیری 4 جاعل و غاصب عنوان در محدوده ولنجک، گفت: این متهمان با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و نیمی کرده بودند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری 163 ولنجک اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری در اولین روزهای دی ماه امسال، چهار کلاهبردار و جاعل عنوان که تحت عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این چهار متهم ضمن جعل عنوان ماموران دولتی، به بهانه رفع مشکلات مالی و خانوادگی شهروندان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن ها صادر شد و بلافاصله تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک بیان داشت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این چهار متهم با یک دستگاه خودرو سفید رنگ در سطح شهر تهران حضور یافته و ضمن معرفی خود به عنوان ماموران دولتی با سربرگ های جعلی دولتی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در نهایت پس از چند شبانه روز اقدامات عملیاتی و انتظامی، ماموران موفق شدند این جاعلان و غاصبان عناوین را در محدوده ولنجک دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر جعل، کلاهبرداری و غصب عنوان اعتراف کرده و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه قلابی، دو دستگاه ال ای دی، یک عدد مهر جعلی دولتی، 30 برگ گزارش مردمی کشف شد.

رئیس کلانتری 163 ولنجک، عنوان داشت: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود و تکمیل پرونده، به دادسرای ناحیه 33 شهید مقدس منتقل شده و بر حسب دستور معاون دادستان دادسرای ، با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.

گفتنی است، در پرونده این متهمان کلاهبرداری بالغ بر یک میلیارد و 450 میلیون ریالی موجود است.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری جاعلان عناوین دولتی در شمال پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار