۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان متلاشی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامی هرمزگان از متلاشی سازی ۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: با این اقدام بیش از دو هزار نفر قاچاقچی مواد دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در نشست تشریح عملکرد ۹ ماهه این نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در طول ۹ ماهه امسال ماموران انتظامی هرمزگان موفق به اجرای طرح‌های بسیاری در راستای مقابله قاچاقچیان مواد مخدر شدند که با همین تلاش‌ها بیش از ۶۶ تن انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: بیشترین مواد مخدر کشف شده در این مدت تریاک با میزان ۵۸ تن و ۱۱ کیلوگرم است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به اشراف کامل پلیس بر محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان به منظور مقابله با قاچاقچیان، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۳۹ باند مواد مخدر در هرمزگان متلاشی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی استان فقط در آذرماه امسال ۱۸ تن و ۴۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این میزان کشف مواد مخدر در همسنجی با مدت مشابه پارسال ۲۸۶ درصد رشد داشته است.

سردار ملکی با اشاره به قاطعیت پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال ماموران مبارزه با مواد مخدر هرمزگان موفق به توقیف ۶۷۷ دستگاه خودروی حامل و فعال در قاچاق شدند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای تعدادی طرح به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوده و منازل دپو و توزیع مواد مخدر، گفت: در همین راستا نیز ۴۵۴ منزل شناسایی و بیش از ۲۶ تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آن‌ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان هرمزگان به‌واسطه همسایگی با دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده چرا که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان‌ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان عبور کنند.

انتهای پیام/پ

 

انهدام باند موادمخدر در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.