پیام تبریک رییس دانشگاه شهید چمران اهواز به وزیر نفت در پی مهار آتش چاه رگ سفید

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز پیام تبریک عملیات موفقیت آمیز مهار آتش چاه 147 رگ سفید صادر نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین خواجه، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی عملیات موفقیت آمیز مهار آتش چاه 147 رگ سفید را به وزیر نفت تبریک گفت.

در متن پیام غلامحسین خواجه، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز به وزیر نفت آمده است: مهار چاه رگ سفید آن هم با توجه به دامنه وسیع آتش، نشان از آن دارد که راه برون ‌رفت از تنگناها و مشکلات کشور بهره‌گیری از توان ملی و ظرفیت نیروی انسانی بومی است.

وی گفت: بی‌ تردید این موفقیت بزرگ، مرهون سازمان‌دهی، هماهنگی و انسجام مسئولان صنعت نفت بوده که به عنوان مهم ترین عامل تأثیرگذار در کسب این افتخار بزرگ برای مجموعه نفت به شمار می روند.

خواجه بیان داشت: همچنین تلاش مستمر و شبانه‌ روزی کارشناسان و کارکنان زحمت کش واحدهای عملیاتی، فنی، تخصصی و پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در این رخداد بزرگ قابل ستایش است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز خطاب به زنگنه تصریح کرد: لازم می‌ دانم مراتب خرسندی خود را به سبب انجام موفقیت ‌آمیز این عملیات بزرگ اعلام نمایم و از درگاه پروردگار بی‌ همتا دوام توفیق و سربلندی جنابعالی را آرزو می‌کنم.

دکل نفتی رگ سفید در محدوده شرکت مناطق نفت خیز جنوب در تاریخ 7 آبان ماه سال جاری دچار حریق شد که با تلاش شبانه روزی متخصصان ایرانی در تاریخ 5 دی ماه سال جاری به طور کامل خاموش شد.

انتهای پیام/گ

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز مهار آتش رگ سفید را به وزیر نفت تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۰ دی ۱۳۹۶
تبریک میگم