مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد

حماسه 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان حماسه 9 دی را یک ذخیره معجزه‌آسای انقلاب اسلامی و معجزه خداوند دانست و گفت: 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.

حماسه  9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: 9دی حماسه‌ای بود که توطئه راهبردی تمامی نظام‌های حاکم در دنیا را به نوعی خنثی کرد.

وی با بیان اینکه تمامی انقلاب‌های دنیا به آسانی شروع و به سختی در مسیر هدف خود حرکت می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز به آسانی با تدابیر حضرت امام(ره) شروع اما در ادامه مسیر خود عده‌ای از منافقین، گروهک‌ها و هر شخصی از هر جایی طلبکار انقلاب شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه پس از ایجاد همچنان محکم و استوار  در مسیر اصلی خود حرکت می‌کند، افزود: گاها در این مسیر ممکن است مشکلات و موانعی پیش آید اما به دلیل اینکه در مسیر حاکمیت اسلامی است و حاکم این انقلاب نسبت به چگونگی حرکت در مسیر آگاه است جهت کلی انقلاب هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.

وی وقایع فتنه 88 را از جمله حوادث و موانع در مسیر حرکت  انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: خداوند برای آنکه انسان‌ها از مسیر هدایت خارج نشوند 124 هزار پیامبر و نیز ذخایری همچون واقعه عاشورا  بر سر راه قرار داده؛ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک ذخیره است  که شاخص می‌شود تا انسان، انقلاب و مسئولین گمراه نشوند.

سردار ظفری جریان 9 دی را یک ذخیره معجزه‌گرو معجزه‌آسای انقلاب اسلامی و معجزه خداوند دانست و اضافه کرد:   جریان 9 دی تنها یک نزاع و درگیری سیاسی بین تعدادی افراد نبود و یک فتنه بود که ویژگی این فتنه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه عامل انحراف یک انقلاب یا مردم و یا رهبری هستند، تاکید کرد:  در جریان فتنه 88 وقتی دشمن به این باور رسید که خلأیی در کار رهبری انقلاب اسلامی ایران  نیست و تردیدی در ولایت و رهبری جامعه وجود ندارد و مردم این انقلاب بی نظیر هستند به واسطه قشر سوم که همان مسئولین واسطه بودند وارد عمل شد و حرکت‌هایی را انجام داد که در نهایت توطئه‌های آنها خنثی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به نقش رهبری و مردم  در خنثی کردن فتنه 88 اشاره و بیان کرد: مردم پشت سر ولایت و گوش به فرمان ایشان جریان فتنه را خنثی و دسیسه‌های دشمن را در هم شکستند.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از ورق‌های زرین، شاخص و گویای انقلاب اسلامی است، گفت: 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.

 

سردار ظفری با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی عنوان کرد: مردم در9 دی سال 88 با توطئه راهبردی دشمن که با هدف براندزای نظام ایجاد شده بود، برخورد کردند که هنوز زوایای این توطئه به درستی در جامعه تبیین نشده و لازم است که در مدارس، مراکز دانشگاهی و در بین آحاد مردم بازگو و مورد واکاوی قرار گیرد.

وی بر پیام این روز بزرگ اشاره و عنوان کرد: نباید تصور کنیم که هیچ‌گاه توطئه‌ها نظام را تهدید نخواهد کرد بلکه انقلاب ما هنوز در مقدمه راه است و به تعبیر امام راحل این انقلاب اساس و بنیان تمدن نوین اسلامی است که به طور قطع در این مسیر مشکلات و موانعی بر سر راه خواهد داشت  که برای رفع موانع و مشکلات ضروری است رفتار و نگرش خود را طوری تنظیم کنیم که از تمام مشکلات عبور و در مسیر راه خسته نشویم و به راه خود ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در جامعه در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان اضافه کرد: باید نسبت به  حد و مرزهایی که دشمن برای ما تدوین می کند و برای دو قطبی کردن جامعه است بی اعتنا بود چراکه در جامعه دینی و نظام های توحیدی جناح چپ و راست معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام باید متوجه معجزه‌های انقلاب اسلامی همچون 9 دی شوند، ابراز داشت: برای خنثی کردن هر توطئه ای نباید درگیر مسائل جزئی و حقیری که دشمن ایجاد می کند، شویم و باید امت واحد داشته باشیم که برای این امت واحده باید دل واحده داشت

انتهای پیام/د.ا

9 دی معجزه انقلاب اسلامی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.