حفظ اهداف انقلاب اسلامی با یادآوری آرمان های شهدا

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گلستان گفت: یادآوری آرمان‌های شهدا باعث حفظ مسیر و اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام محمدحسن عبدی مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی در استان‌های گلستان و مازندران دراولین سالگرد شهید گمنام پادگان نوده و گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: در عصر کنونی که دشمنان با ابزار و فناوری جدید قصد توطئه و براندازی انقلاب اسلامی را دارند، یادآوری و مرور آرمان‌های شهدا در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره درحال نقشه کشیدن برای نفوذ و سلطه بر کشورمان هستند و خداوند در قرآن کریم دوستی با این دشمنان را ممنوع کرده و هرکس در مقابل خدا دشمنی کند باید در مقابلش ایستادگی کرد.

حجت الاسلام عبدی گفت: شهیدان باهدف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و لبیک به ندای، ولی فقیه در راه خدا جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: فتنه ۸۸ اختلاف صرف بین دو کاندید ریاست جمهوری نبود بلکه برنامه‌ای ازپیش تعیین شده از سوی اتاق فکر استکبار بود که خواص بی بصیرت در راس این برنامه دشمنان قرار گرفتند، اما مردم در ۹ دی ۸۸ حماسه‌ای آفریدند که حتی دشمنان را خیره کرد و فتنه را در دم خنثی کردند.

انتهای پیام/ق
 

یادآوری آرمان های شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.