معاون توزیع برق استان سمنان;

بهینه سازی 162 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

معاون توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح احداث و اصلاح 162 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف برق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به توسعه 103 هزار متر شبکه فشار متوسط وفشار ضعیف برق در این استان گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون، 59 کیلومتر خطوط توزیع برق بهسازی گردیده است .


وی با اشاره به این که با تلاش کارکنان واحدهای اجرایی این شرکت، 127 ایستگاه هوایی توزیع برق نصب و در مدار قرار گرفته است افزود : عملیات اصلاح و تعمیرات 82 دستگاه ترانس هوایی و دو ایستگاه زمینی توزیع برق به اجرا درآمده است .


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با ابراز این که برای ارتقاء و بهبود وضعیت روشنایی از آغاز امسال تا به حال، یک هزار و 610 دستگاه سرچراغ در معابر استان دایر شده اظهار داشت : دو هزار و 10 عدد سرچراغ در راستای خدمت رسانی به مردم بهسازی شده است .


حسینی نژاد با بیان این که از فروردین سال جاری تا زمان حاضر ، پنج هزار و 327 مشترک جدید، جذب این شرکت گردیده است گفت : هم اینک شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به بیش از 364 هزار مشترک خدمت رسانی می کند.


وی تصریح کرد : به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده ، مبلغ 99 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است .


انتهای پیام / ه


بهسازی 59 کیلومتر خطوط توزیع برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار