برگزاری جشنواره تئاتر سوره با موضوع دفاع مقدس در اردبیل

جشنواره تئاتر سوره در موضوع دفاع مقدس با هدف شناسایی استعدادهای هنری در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داور فرمانی مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل صبح امروز در حاشیه جلسه برگزاری جشنواره تئاتر سوره با مسؤولان حوزه هنری و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی اظهار کرد: جشنواره تئاتر سوره با موضوع دفاع مقدس در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 30 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سوره ارسال گردیده که قسمت عمده متون ارسالی مربوط به بخش صحنه‌ای بزرگسالان بوده و در میان آثار ارسالی 5 متن نیز مربوط به بخش متون صحنه‌ای کودکان و نوجوانان است.

مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل به اهداف برگزاری جشنواره استانی تئاتر سوره اشاره کرد و توضیح داد: با برجسته کردن شعائر زیبای اخلاقی این جشنواره با شعار اخلاق و تئاتر برگزار شده و مطمئنا برگزاری چنین برنامه‌هایی در کنار اینکه منجر به شناسایی و کشف استعدادهای جوان و هنرمند استان اردبیل خواهد شد، در تهیه و تولید آثار ارزشمند نمایشی نیز کمک خواهد کرد.

فرمانی یادآور شد:  با بررسی کارشناسان و هیأت داوران، آثار منتخب به صورت مستقیم به جشنواره سراسری ارسال گردیده و دیگر آثار نیز برای قرار گرفتن در مرحله بازبینی به کارشناسان و هیأت داوران این رقابت فرهنگی و هنری ارسال خواهد شد تا مجددا مورد بازبینی و ارزیابی نهایی قرار گیرد.

وی افزود: صفات بارز اخلاقی به مانند صله ارحام و کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه در قالب ادبیات شفاهی، موضوعات مختلف اجتماعی، حوزه کودک و نوجوان و توجه به ارزش‌های والای دینی و انقلاب اسلامی از جمله موضوعات درنظر گرفته‌شده برای حضور علاقه‌مندان در این جشنواره اعلام شده است.

 

انتهای پیام/ع

ارسال 30 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سوره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار