در جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

تذکر نژاد بهرام برای حل معضلات محله جوانمرد قصاب

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدید به عمل آمده از محله جوانمرد قصاب گفت: این محله از بوی نامطبوع کارخانه روغن نباتی رنج می‌برد و به دلیل نداشتن سیستم روشنایی دچار ناامنی است.

تذکر نژاد بهرام برای حل معضلات محله جوانمرد قصاببه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به بازدید نامحسوسی که توسط کارشناسان کمیته شهرسازی شورا از محله جوانمرد قصاب صورت گرفت، اظهار کرد: در جریان بازدید به عمل آمده که بدون اطلاع مدیران شهرداری و به صورت کاملا سرزده انجام گرفت، مشکلات متعدد موجود در محله شناسایی و بلافاصله تلاش برای انجام تدابیر مدیریتی مناسب جهت حل مشکلات مردم در دستور کار قرار گرفت.

عضو شورای شهر تهران وجود کارخانه روغن نباتی ورامین در محله جوانمرد را مهم‌ترین مشکل آن برشمرد و تاکید کرد: این کارخانه بوی بسیار نامطلبوعی در فضای این محله پراکنده می‌کند که تحمل آن حتی برای دقایقی کوتاه هم غیرقابل پذیرش است.

وی با بیان اینکه بسیاری از معابر نزدیک و مجاور کارخانه کاربری‌های صنعتی و مزاحم دارند؛ اظهار کرد: این موارد بدون هیچ گونه روشنایی و آسفالتی رها شده است و چون در مجاورت خیابان فدائیان اسلام هستند، مصداق بارز فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز ناامنی و یا القا حس ناامنی در سطح محل شده است.

نژاد بهرام در تشریح معضل دیگر این محله اظهار کرد: بیش از 240 خانوار در زیر حریم برق فشار قوی این محله زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته شهرسازی مجموعه اقدامات و تلاش‌هایی که از سوی ساکنان با وزارت نیرو در خصوص انتقال دکل‌های فشار قوی صورت گرفته تاکنون ثمری نداشته و وضعیت نابسامان این خطوط باعث کشته شدن تعدادی از ساکنان محله شده است.

عضو شورای شهر تهران یکی دیگر از مشکلات این محله را رمپ بزرگراه آزادگان به دستواره که مسدود شده برشمرد و گفت: این خروجی پس از اجرا شدن بخشی از عملیات زیرسازی به اتمام رسیده و به همان صورت رها شده و همچنان قابل بهره‌برداری نیست.

وی افزود: از سویی دیگر این محدوده به دلیل مسدود بودن رمپ به نوعی به فضای متروکه برای دپوی زباله‌های شهری تبدیل شده است.

نژادبهرام در پایان از شهردار تهران درخواست کرد: انتظار داریم با صدور دستورات لازم نسبت به حل مشکلات و مسائل مبتلا به ساکنان و بهبود وضعیت  و کیفیت زندگی در محله اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار