معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه در مدارس خواهران لرستان تحصیل می کنند

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تحصیل بیش از ۱۴۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اکرم مهرابی با اشاره به تحصیل بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه در سطوح ۲ و ۳ حوزه، در مدارس علمیه خواهران استان لرستان، گفت: در برخی شهرستان‌های استان از جمله خرم آباد، بروجرد و دورود طلاب علاقمند به ادامه تحصیل علوم حوزه می‌توانند در رشته‌های تخصصی سطح ۳ به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه مدارس زینبیه (س) خرم آباد، محدثه بروجرد و خدیجه کبری (س) دورود از جمله مدارس سطح ۳ حوزه خواهران استان هستند، افزود: در این مدارس به ترتیب امکان ادامه تحصیل در رشته‌های تفسیر قرآن، کلام و فقه و اصول برای علاقمندان فراهم شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون مدارس سطح ۳ شهرستان‌های استان درخواست پذیرش خود را برای جذب طلبه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به مدیریت ارائه داده اند، یادآور شد: در مدرسه زینبیه (س) خرم آباد ۱۵، محدثه (س) بروجرد ۲۰ و خدیجه کبری (س) دورود ۲۰ نفر در سال تحصیلی آینده پذیرش خواهند شد.

مهرابی در ادامه از بازدید دوره‌ای مدیر و معاونان حوزه علمیه از مدارس علمیه خواهران استان در شهر‌های مختلف خبر داد و گفت: این بازدید‌ها با هدف ارزیابی و ارائه راهکار‌های ارتقاء آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مدارس فعالیت معاونت‌های فوق مورد رصد و ارزیابی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این اقدام با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف معاونت‌ها و همچنین رتبه بندی و ارزیابی مدارس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/د

 تحصیل بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه در مدارس خواهران لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.