رئیس هیات کشتی لرستان:

دستگاه‌های دولتی درآمدزا از ورزش لرستان حمایت کنند

رئیس هیات کشتی لرستان بر لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی درآمدزا از رشته‌های ورزشی این استان تأکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وحید والی زاده مرادی گفت: متأسفانه اکنون یکی از چالش‌های اساسی پیشروی ورزش استان لرستان نبود اسپانسر و حامی مالی بوده و همین موضوع فعالیت رشته‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود بخش خصوصی توانمند در استان لرستان یکی از راهکارها حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از رشته‌های مختلف ورزشی است.

رئیس هیات کشتی لرستان عنوان کرد: بر اساس قانون دستگاه‌های دولتی می‌توانند یک درصد از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند اما این موضوع در استان رعایت نمی‌شود و حمایت‌های مناسبی از رشته‌های مختلف صورت نمی‌گیرد.

والی زاده در ادامه گفت: در نتیجه انتظار داریم مدیریت ارشد استان در این راستا ورود کرده و دستگاه‌های دولتی درآمد زا را برای حمایت از رشته‌های ورزشی مهم استان فرابخواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تداوم نیافتن تیم داری بیمه رازی در لرستان، افزود: بر اساس گفته مسئولان تیم بیمه رازی قرار بر این شد که این تیم به نام لرستان در مسابقات مختلف حضور پیدا کند اما این موضوع تنها در یک دوره اتفاق افتاد.

رئیس هیات کشتی لرستان اظهار داشت: البته این موضوع تنها مختص به لرستان نیست بلکه شاهد هستیم که بیمه رازی به نام استان‌های میزبان کشتی می‌گیرد.

انتهای پیام/د

لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی درآمدزا از ورزش لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.