هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دشمن، بهره بردار اصلی اغتشاشات/ همه باید برای بهبود اقتصاد کشور بسیج شوند

معاون رئیس جمهور در دولت‌های هفتم و هشتم گفت: اینگونه اعتراض‌ها و اغتشاشات راه درستی نیست زیرا دشمن از آن بهره می‌برد.

ملکیان* اعتراض راه درستی برای رسیدن به خواسته‌ها نیست/ مردم باید صبر و تحمل پیشه کنند/ نباید از دولت توقع داشتسیدمصطفی هاشمی‌طبا معاون رئیس جمهور در دولت‌های هفتم و هشتم در گفتگو با  گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛درباره دلایل اعتراض مردم طی روزهای اخیر اظهار کرد: دلیل این کار را باید از معترضین پرسید، اما نمی‌توان مشکلات اقتصادی را با اعتراض حل کرد و این کار اصلا درست نیست.

معاون رئیس جمهور در دولت‌های هفتم و هشتم ادامه داد: متأسفانه به نظر می‌رسد این حرکات و اعتراض‌ها از پشت پرده هدایت می‌شود، اما اینگونه اعتراض‌ها و اغتشاشات درست نیست، چرا که دشمن از آن بهره می‌برد.

وی تصریح کرد:  مسائل اقتصادی را نمی‌توان به سرعت حل کرد، این کار برنامه‌ریزی میِ‌خواهد که متأسفانه با گذشت سال‌ها در کشور به درستی انجام نشد.

معاون رئیس جمهور در دولت‌های هفتم و هشتم با تأکید بر این موضوع که مردم و دولت باید در تمام زمینه‌ها انقلابی عمل کنند، افزود: دولت نباید به مردم وعده بدهد، چرا که مسائل اقتصادی به سادگی حل نمی‌شود.

هاشمی‌طبا در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: باید موضوع اقتصاد جدی‌تر مطرح و حقیقت‌ها به مردم گفته شود تا همه برای بهبود شرایط کشور بسیج شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، احزاب ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار