سامسونگ به مشکل خرابی باتری گلکسی‌نوت8 و اس8 پلاس واکنش نشان داد

سامسونگ رسماً با انتشار بیانیه ای به موضوع مشکل باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس پاسخ داد.

سامسونگ به مشکل خرابی باتری گلکسی‌نوت8 و گلکسی‌اس8 واکنش نشان دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته تعدادی از کاربران گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس خبر دادند که گوشی هایشان پس از خاموش و صفر شدن باتری شان دیگر شارژ و روشن نمی شود. سامسونگ پس از انتشار این اخبار، صحت آن را تایید و اعلام کرد که تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه اند اندک و در حال بررسی علت این مشکل است.

این شرکت کره ای به تازگی بیانیه ای در این مورد منتشر کرده است؛ سامسونگ در ان بیانیه گفته است: "سامسونگ همه گزارش ها را دریافت کرده است و قطعا به طور جدی آن ها را پیگیری می کند. ما تعداد بسیار اندکی گزارش دریافت کرده ایم که در مورد شارژ سوال کرده بودند و متاسفانه تا زمانی که اطلاعات کامل از گوشی های تحت تاثیر قرار گرفته نداشته باشیم، نمی توانیم راجع به آن ها نظر دهیم".

این اولین باری نیست که سامسونگ با مشکل خرابی باتری مواجه شده و اگر به یاد داشته باشید این شرکت کره ای سال گذشته در اثر خرابی باتری نوت 7 مجبور به جمع آوری این گوشی در سراسر جهان شد. نکته قابل توجه این است که این شرکت هنوز برای تعویض گلکسی نوت 8 و اس 8 پلاس هایی که با مشکل خرابی باتری مواجه شده اند بیانیه ای صادر نکرده است.

انتهای پیام/

بیانیه سامسونگ در مورد خرابی باتری گلکسی‌نوت8 و گلکسی‌اس8 پلاس

برچسب ها: سامسونگ ، نوت 8 ، گلکسی اس 8
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.