فعالیت سازمان مردم نهاد مرتبط با مواد مخدر در استان ایلام

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: ۱۵۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با مواد مخدر در استان ایلام فعال است.

فعالیت سازمان مردم نهاد مرتبط با مواد مخدر در استان ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فهند کمالوندیی گفت: سازمان های مردم نهاد در دو حوزه فرهنگی و پیشگیری، درمان و صیانت نقش آفرینی می کنند، یعنی ۱۰۰ درصد دوره های آموزشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توسط سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در ۶ ماهه اول امسال رتبه اول کشوری در حوزه مشارکت های مردمی را کسب کردیم که نزدیک به ۱۵۰ سازمان مردم نهاد در حوزه مواد مخدر با ما همکاری می کنند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: خیلی مواقع برگزاری دوره های آموزشی، کارهای صیانت و نیز کارهای خیریه ای توسط سازمان های مردم نهاد برای ما انجام می گیرد، سازمان های مردم نهاد نقش بسیار فعالی در بحث پیشگیری از اعتیاد را ایفا می کنند.

کمالوندی افزود: سازمان های مردم نهاد در سطح کلیه شهرستان های استان فعال هستند اما در بعضی شهرستان ها مانند شهرستان هلیلان فعالیت این سازمان ها در راستای پیشگیری از مواد مخدر باید بیشتر فعال و تقویت شود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان از رسانه ها خواست که مداخلات بیشتری در حوزه فرهنگی و پیشگیری انجام دهند که نقش رسانه ها نقش بسیار بالایی را در این زمینه ایفا می کنند.

 

انتهای پیام/با

 

فعالیت سازمان های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.