تنها آرزوی سردار آزمون در روز تولدش

سردرا آزمون با انتشار عکسی از خود در کنار اسبش صفحه اینستاکرامی خود را به‌روزرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار آزمون فرزند خلیل آزمون، بازیکن ترکمن سابق تیم ملی والیبال ایران  در 11 دی سال 73 در گنبد کابوس متولد شد .

او  در حال حاضر مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و روبین‌کازان روسیه  است و امروز به مناسبت روز تولدش در پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از پدر و مادر خود جهت اینکه بردن را در زندگی به او یاد داده‌اند تشکر کرد.

آزمون نوشت:
" تولدمه، شدم ۲۳ سال، تو این ۲۳ سال که شاید خوشی زیادی توی زندگیم ندیدم، ولی همیشه سعی کردم بهترین پسر خاندان آزمون بشم، مرسی به پدر و مادر گلم که همیشه به من بردن را یاد دادن و مرسی از دوستای گلم بابت کلی سورپرایز که خیلی واسم ارزشمند بوده من آرزو میکنم همه‌ی مردم ایران تو مراحل زندگیشون موفق‌باشن این تنهاآرزوی منه . از ته قلب دوستون دارم ."

 

گفتنی است؛ سردار آزمون وقتی  ۱۷ ساله بود به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعداد فوق‌العاده سردار آزمون و درخشش او در  روسیه باعث شد تا آوازه اش از مرز‌های سیبری هم فراتر برود.


انتهای پیام/


پست اینستاگرامی سردار آزمون به مناسبت روز تولدش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاضل.
۰۸:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
باسلام.خدمت.سردارازمون.عزیزودوست.داشتنی.تولدت.مبارک.وبهترینها.رابرات.ارزومکنم.سردارجان.حتی.خداوندنیزدوست.داردکه بشناسندش نمی خواهدمجهول بماندمجهول ماندن است که احساس تنهایی راپدید.می اوردودردبیگانگی وغربت رامجهول ماندن رنج بزگ روح ادمی است.به امیددیداررفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خورده زمین که انقد شلوارش پارس!
آخرین اخبار