برگزاری نشست ستاد هماهنگی رویدادهای ورزشی همدان 2018 در همدان

نشست ستاد هماهنگی رویدادهای ورزشی همدان 2018 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

برگزاری نشست ستاد هماهنگی رویدادهای ورزشی همدان 2018 در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این نشست پیشنهادات هیات های ورزشی مبنی بر چگونگی برگزاری رویدادهای ورزشی در سطوح مختلف ملی، منطقه ای و جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی زیرساختها، اولویتها، تعداد رویدادها، اعتبارات مورد نیاز و همچنین مباحث مقدماتی آن از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست بر لزوم برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد تاکید و افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که شان و جایگاه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا رعایت شود.

رسول منعم تصریح کرد: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 آغاز مبارکی برای توسعه گردشگری کشور و منطقه است و دستگاه ورش آماده همکاری با اداره کل میزاث فرهنگی و گردشگری استان در جهت برگزاری مطلوب این رویداد است.

وی افزود: انتخاب شهر همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 می تواند نقطه عطفی برای صنعت گردشگری و در کنار آن ورزش همدان و ایران باشد تا از این طریق بتوان از این صنعت پرمنفعت اقتصادی بهره برداری کرد.

در این جلسه روسای هیات های ورزشی به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود برای این رویداد مهم پرداختند و در ادامه مقرر شد در صورت موافقت فدراسیون های ورزشی مسابقات کشتی بین المللی جام تختی، مسابقات شطرنج بین المللی ابن سینا، مسابقات بین المللی پرش با اسب نوجوانان و جوانان، برگزاری جشنواره اسب اصیل ایرانی، مسابقات صحرانوردی آسیا، لیگ جهانی اسکی، تورنمت بین المللی شطرنج سیمونتاله ، مسابقات سنگنوردی آسیایی و دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی در سال 2018 به میزبانی همدان برگزار شود.

در پایان جلسه مقرر شد که در جلسات آتی برنامه پیشنهادی بخش ورزش پس از رایزنی با فدراسیون ها، نهایی شده و پس از تصویب در ستاد هماهنگی ، جهت طی مراحل و گنجاندن در تقویم استانی به ستاد همدان2018 ارائه گردد.

انتهای پیام/ د

رویدادهای ورزشی 2018 در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار