توسعه همکاری دانشگاه‌های شهرکرد و لورن فرانسه

همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن فرانسه توسعه می‌یابد.

حضور نماینده دانشگاه لورن فرانسه در دانشگاه شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشستی با حضور نماینده دانشگاه لورن فرانسه در دانشگاه شهرکرد، توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

محسن بهمنی رئیس گروه همکاری‎های علمی و بین‌المللی و مریم سیادت استاد دانشکده برق و الکترونیک دانشگاه شهرکرد هم در این نشست شرکت داشتند.

بر این اساس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مشترک برای دانشجویان، مشارکت اعضای هیئت علمی دو دانشگاه در پروژه‌های تحقیقاتی و سخنرانی‌های تخصصی، و تعریف زمینه‌های مشترک برای فعالیت‌های پژوهشی در دستور کار دو دانشگاه قرار گرفت.

پس از این نشست، از مرحله اول اجرای پروﮊه مشترک دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن فرانسه با عنوان «طراحی و ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی در جوامع انسانی» نیز بازدید و رایزنی‌های لازم درخصوص اجرای مرحله دوم آن انجام شد.

این طرح، از سری برنامه‌های پژوهشی در راستای ارتقا و گسترش همکاری‌های پژوهشی، علمی و فنی پیشرفته پژوهشگران دو کشور ایران و فرانسه می‌باشد که به تصویب وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه رسیده است.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/غ

توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
جاده شلمزار شهرکرد رو دو بانده کنید که کشته ندهیم
آخرین اخبار