بازدید رئیس بنیاد شهید شهرستان مهران از مدارس شاهد

رئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان مهران گفت: مدارس شاهد باید به دنبال کیفیت‎بخشی آموزشی باشند.

بازدید از مدارس شاهد شهرستان مهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی محمد رشیدی رئیس بنیاد شهید شهرستان مهران در بازدید از مدارس شاهد شهرستان مهران به منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در مدارس شاهد،بیان کرد: کیفی‎سازی مدارس شاهد یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان این مدارس است.


رشیدی ضمن تقدیر از تلاش و همکاری مدیران و معلمین و راهنمایان مدارس شاهد ،یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و عزت،افتخار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون استقامت و دلاوری رزمندگان و شهدا دانست و افزود: مجموعه آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با احساس مسئولیت و همکاری تنگاتنگ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و پرورشی در کنار رشد معنوی و تعالی این یادگاران ایثار و شهادت تلاش نماید و آموزش و تعلیم تربیت فرزندان شاهد و ایثارگر باید در راس همه برنامه ها قرار گیرد.


وی بیان کرد: کیفیت آموزشی در سطح مدارس شاهد رو به رشد است، با این وجود با حد مطلوب و رضایت‎بخش آموزشی فاصله داریم.
رئیس بنیاد مهران ادامه داد: باید تلاش کنیم، مدارس شاهد از نظر کیفیت آموزشی به گونه‏ای باشند که دانش‎آموزان تمایلی برای رفتن به مدارس خاص و تیزهوشان نداشته باشند و از طرف دیگر برای ورود به مدارس شاهد با یکدیگر رقابت کنند.
رشیدی بر ضرورت توجه بیش از پیش به مدارس شاهد تاکید و تصریح کرد: بنابراین باید با نگاه آسیب‎ شناسانه و نقادی دلسوزانه در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/با

 

بازدید از مدارس شهرستان مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.