استاندار آذربایجان غربی؛

ضرورت توسعه دولت الکترونیک و زیرساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک و زیرساخت های ارتباطی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نشست با مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بر لزوم توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان تاکید کرد.

وی در این دیدار که در دفتر استاندار ترتیب یافت، اظهار کرد: ارتباطات و تکنولوژی های نوین امروز از اساسی ترین عوامل رشد و توسعه کشورهاست و همچنین نقش مهمی را در اشتغالزایی، رونق اقتصادی و کاهش هزینه های مراجعات مردمی برای دریافت خدمات ایفا می کند؛ فلذا لازم است مدیران ذیربط استانی در جهت رفع کمبودهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک و همچنین توسعه اینترنت پرسرعت و دفاتر خدمات ICT در روستاها نیز تاکید کرد.

وی همچنین از مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خواست گزارشی از مشکلات و کمبودهای استان در این حوزه را ارائه کنند تا رفع کمبودهای استان از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل پست استان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان، مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان و مدیر شعب پست بانک استان نیز که در این دیدار حضور داشتند، گزارشی از مسائل و مشکلات و همچنین اقدامات و عملکرد حوزه فعالیتی خود ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

نشست مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.