استاندار کرمانشاه ؛

بعد از آماده شدن مسکن ها ۵۰ درصد پول کانکس ها را به مردم بر می گردانیم

با تاکید بر اینکه مردم نقاط زلزله زده به هوای دریافت مابه تفاوت از کانکسهای بی کیفیت استفاده نکنند، گفت: ۵۰ درصد قیمت کانکس‌ها آخر کار به آنها برگردانده می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  گفت: نگرانی هایی در مورد مسکن مهر اسلام آبادغرب وجود داشت و ۲ بلوک حدود ۲۰ واحد در مسکن مهر اسلام آباد غرب هستند که کاملا تخریب و بازسازی خواهند شد و اکنون یک تیم مشغول تخریب آنها است.

وی افزود: از مابقی مساکن مهر نقاط زلزله زده نیز، حدود ۱۸۰ واحد نیازمند تعمیر اساسی هستند که باید تعمیرات اساسی آنها انجام شودقرار شد به مالکین این واحدها که قرار است تعمیرات اساسی روی واحد آنها انجام شود، پولی بابت اجاره بدهند که واحدی را در همانجا اجاره کنند.

 

 

استاندار کرمانشاه ادامه داد:طبق تعهد ارتش قرار شد از سهم ۲ هزار تایی ارتش روزانه ۱۵۰ کانکس تحویل شود که عملا تاکنون اینگونه نبوده و بنیاد مسکن و ارتش از این نظر با هم مشکل پیدا کرده اند و یکی می گوید کانکس آماده نشده و دیگری می گوید به ما محل برای تولید داده نمی شود، لذا قرار شد دو مکان دیگر مشخص شود تا سریعا این را تحویل دهند.

وی گفت: طبق لیست اعلامی تعدادی از مردم هم از دریافت کانکس انصراف دادند تا پول کانکس برای ساخت مسکن به آنها داده شود و این روند هم در حال طی شدن است.

استاندار کرمانشاه افزود: یکی از مشکلات و نگرانی های مردم، این است که در انتظار کانکس های مردمی هستنداما این کانکس ها از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با کانکس های نیروهای مسلح سپاه و ارتش نبوده و از سوی دیگر مقداری در کار اسکان موقت وقفه ایجاد کرده است.

وی  بیان کرد: مردم چون فکر می کنند اگر کانکس مردمی استفاده کنند، پول کانکس را از دولت می گیرند، دنبال آن مابه تفاوت هستند اما بدانند که این پول رقم خیلی زیادی نیست که دنبال آن باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: ما آخر سر و بعد از آماده شدن مساکنشان همین کانکس را برمی داریم و ۵۰ درصد پول آن را به آنها برمی گردانیم.

 

انتهای پیام/ز

پرداخت نصف پول کانکس ها به مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار