مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی همدان:

برگزاری مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" در همدان

تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در همدان خبر داد.

برگزاری مسابقه بزرگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا فرهادی مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی همدان مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" با هدف معرفی صحیفه سجادیه یادگار ارزشمند امام زین‌العابدین (ع) به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" در ادامه دو طرح بزرگ "از غدیر تا غدیر" و "اخ القرآن" به ابداع استان همدان  طراحی شده و  با معرفی این طرح در سطح کشوری مورد استقبال استان اصفهان نیز قرار گرفته است.

مدیر دارالقرآن  تبلیغات اسلامی همدان ادامه کرد: مسابقه بزرگ "قرآن صاعد" با محوریت دعای اول تا 11 صحیفه سجادیه و با ترجمه شیخ حسین انصاریان 13 بهمن ماه امسال ساعت 10 در حوزه‌های معرفی شده برای آزمون برگزار می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توانند  تا پایان دی ماه امسال با مراجعه به کانون‌های قرآنی موجود در سطح استان اقدام به ثبت نام کرده  و از جوایز نفیس این مسابقات بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد:با اشاره به استقبال گسترده اقشار مختلف مردم از مسابقه بزرگ "قرآن صاعد" عنوان کرد:  مرحله دوم این مسابقه که به صورت چهار گزینه‌ای طراحی شده است سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" در همدان برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.