لزوم تخصیص 35 میلیارد برای ورزش خراسان شمالی

مدیر ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ورزش استان وجود دارد، ما در طول یکسال برای فعالیت در این حوزه 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ کوروش بهادری مدیر ورزش و جوانان خراسان شمالی در نشست با معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و روسا و نائب رئیسان هیات های ورزشی استان اظهارکرد: متاسفانه این استان فاقد خوابگاه ورزشی استاندارد است و همین مساله از جمله مشکلات اصلی در میزبانی مسابقات کشوری است، باید مسئولان نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: نبود پایگاه قهرمانی از دیگر مشکلاتی است که در خراسان شمالی وجود دارد، برای آماده کردن تیم ها برای مسابقات، نیازمند پایگاه قهرمانی هستیم.

بهادری با بیان اینکه در برخی از رشته های ورزشی مانند کبدی، تکواندو، اسکواش، اسکیت محلی برای تمرین وجود ندارد افزود: ورزشکاران رشته بوکس در استان خانه بوکس ندارند،سالن تخصصی برای ورزش های رزمی و پهلوانی وجود ندارد و در زیر زمین های کوچک به تمرینات می پردازند.

وی ورزش را از مهم ترین عوامل کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلات فراوانی بویژه در زیر ساخت های ورزش استان وجود دارد که مانع شکوفایی پتانسیل های این استان شده است.

در این نشست، توجه بیشتر به ورزش بانوان، حمایت بیشتر از ورزش بیماران خاص، تجهیز سالنهای ورزشی، تامین مکان مناسب برای تمرین بانوان، پیگیری ایجاد دهکده کوراش به مرکزیت بجنورد، تاسیس مرکز ملی قهرمان پروری در استان، حمایت بیشتر بخش خصوصی از ورزش، ساخت گود باستانی، تاکید بر رونق ورزش جانبازان و معلولین و بازی های بومی و محلی از جمله مواردی بود که توسط روسای ورزشی استان ارائه شد.

انتهای پیام/آ

تاکید بر رفع موانع پیشرفت ورزش خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.