ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: با خلق حماسه 9دی توسط مردم بصیر دشمنان فهمیدند که حرف اصلی را ملت می زند و ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه ایستاده است.

ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام محمود قربانی اظهار داشت: 9دی روزی بود که طومار فتنه گران پیچیده شد و کار آنان را ملت با بصیرت یکسره کرد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه 88 در اصل براندازی نظام اسلامی بود و امروز خطر نفوذ بیش از گذشته احساس می‌شود، گفت: اهمال کاری و بی بصیرتی و سکوت برخی از خواص و مسئولین باعث شد فتنه 88 هشت ماه به طول انجامد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش اساسی و اصلی مردم در مقابله با فتنه 88 عنوان کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسراییلی فتنه 88 بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت مردم ومسئولین است.

وی همچنین با اشاره به نقش مؤثر بسیج در مقابله با فتنه گفت: با خلق حماسه 9دی توسط مردم بصیر دشمنان فهمیدند که حرف اصلی را ملت می زند و ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه ایستاده است.

قربانی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی همان ملت سال 57 و انقلابی است و هیچ‌گاه عقب نشینی نمی کند و دشمنان بدانند که اگر دست از پا خطا کنند با ملتی عاشورایی روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/ا

حماسه 9 دی طومار فتنه گران را پیچید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.