پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین در پی اغتشاشات اخیر

نماینده، ولی فقیه دراستان و استاندار قزوین در پی اغتشاشات و نا امنی‌های اخیر در پیامی مشترک از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی صبح روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ متن  پیام نماینده، ولی فقیه دراستان و استاندار قزوین در پی اغتشاشات و نا امنی‌های اخیر به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاتَّقُوا فِتْنَةً لَا تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ (انفال/۲۵)

در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از مطالبات به‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی نقاط استان و کشور زدند. این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی گردید.

با مدارای چند روزه نهاد‌های انتظامی و امنیتی که به‌علت حضور برخی از مردم ناآگاه درمیان آشوبگران نخواسته‌اند برخورد سختی با این تجمع‌ها داشته‌باشند، اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور خود در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه‌ای جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود. ملت ایران به‌خوبی واقفند که اساساً برنامه‌ریزان این فتنه‌ها همان کسانی هستند که با ابزار‌های مختلف خود مشکلات اقتصادی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند و اثبات کرده‌اند که هیچ‌گاه خیرخواه هیچ ملتی نبوده‌اند.

برهمین اساس از مردم شریف و نجیب استان قزوین دعوت می‌کنیم در راهپیمایی که روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه از ساعت نه و سی دقیقه صبح در شهر‌های مختلف استان و در شهر قزوین از میدان میرعماد انجام می‌شود حضور به‌هم رسانند و با حضور خود حساب ملت را از حساب فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان جدا کنند.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین

انتهای پیام/

دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.