۵ هزار فقره انشعاب غیرمجاز برق در استان فارس جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهرخ آزرم مدیر دفتر کاهش تلفات و مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۵ هزار فقره انشعاب غیر مجاز برق در استان فارس جمع‌آوری شد و این امر سبب کاهش یک‌درصدی تلفات انرژی این شرکت شده است.

وی افزود: از آنجا که جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز و دستکاری‌های لوازم اندازه‌گیری تاثیر به سزایی در کاهش تلفات انرژی دارند، این موضوع مورد توجه ویژه قرار گرفته و انشعاب‌های غیرمجاز با جدیت جمع‌آوری شده است.

آزرم با بیان اینکه پاکسازی شبکه‌ها از انشعابات غیرمجاز، کاهش تلفات انرژی، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه را به دنبال دارد، ادامه داد: کاهش خاموشی‌ها، افزایش درآمد و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی نیز از دیگر مزیت‌های جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز است.

مدیر دفتر کاهش تلفات و مدیریت مصرف توزیع نیروی برق استان فارس گفت: تشدید تست و بازرسی‌ها از لوازم اندازه‌گیری مشترکین در قالب گروه‌های پیمانکاری و بازرسی‌های موردی، الزام مامورین قرائت به ارائه گزارش موارد مشکوک و کنترل گزارش‌های آنان از جمله راهکار‌های این مدیریت در جهت جلوگیری ازروند انشعاب‌های غیرمجاز است.
انتهای پیام/ر

جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار