در پیامی خطاب به جمهوری‌خواهان؛

نماینده دموکرات: کمکم کنید دیوانگی ترامپ را کنترل کنم!

یک نماینده دموکرات خواستار حمایت از محدود کردن اختیارات ترامپ در استفاده از گزینه حمله هسته‌ای علیه کره شمالی شد.

اگر کشورمان را دوست دارید کمکم کنید دیوانگی ترامپ را کنترل کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «اریک اسالووال» نماینده ایالت کالیفرنیا از حزب دموکرات، روز سه‌شنبه از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا خواست از تلاش‌ها برای محدود کردن اختیارات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور برای حمله هسته‌ای احتمالی به کره شمالی حمایت کنند.

اسالووال در پیامی در توییتر نوشت: «اگر کشورمان را دوست دارید کمکم کنید این دیوانگی [ترامپ] را کنترل کنم. به دونالد ترامپ بگویید این رفتار عادی نیست. آیا هیچکدام از اعضای حزب جمهوری‌خواه مایل هستند کنگره پیش از اینکه ترامپ آن دکمه هسته‌ای را فشار دهد، اختیاراتی در این زمینه داشته باشد؟»

توییت اسالووال در واکنش به توییت ترامپ که نوشته بود دکمه هسته‌ای آمریکا از دکمه کره شمالی بزرگتر و قدرتمندتر است، منتشر شد.

این توییت بچگانه ترامپ نیز در واکنش به حرف‌های رهبر کره شمالی که گفته بود یک دکمه هسته‌ای روی میز اوست و جهان باید این کشور را به عنوان یک قدرت هسته‌ای بپذیرد منتشر شد.

برخی مقامات آمریکایی بر این باورند که ترامپ نباید قبل از دریافت تاییدیه کنگره، به کره شمالی حمله کند. چندین قانونگذار آمریکایی از کنگره خواسته‌اند قانونی را تصویب کند که بر اساس آن ترامپ نتواند بدون دریافت تاییدیه از کنگره و بدون وجود یک تهدید جدی، به کره شمالی حمله هسته‌ای پیشگیرانه کند.

ترامپ بارها هشدار داده است گزینه نظامی برای مقابله با کره شمالی را، که در سال گذشته به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه موشکی و هسته‌ای دست یافته، روی میز دارد.

انتهای پیام/

درخواست نماینده آمریکایی از همکارانش برای کنترل دیوانگی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار