توسعه گردشگری در اردبیل متوازن نیست

توسعه گردشگری در استان اردبیل متوازن و یکسان نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: ترکیب موجود در رأس دستگاه‌های استانی برای توسعه گردشگری بسیار مناسب بوده و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را بکنیم.

وی بی‌برنامگی را آفت بزرگی برای کشور دانست و گفت: در حوزه گردشگری کشور برنامه کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف نشده و همین موضوع باعث شده تاکنون شاهد توسعه مطلوب و مناسب این بخش نباشیم.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محله قلعه باشی ویترین شهر گرمی در حوزه گردشگری است و شهر گرمی ویترین کل شهرستان است و این موضوع باید مورد توجه متولیان باشد.

میرزاده ایجاد موزه را از مطالبات مهم مردم گرمی دانست و گفت: از سال‌های دور بحث ایجاد موزه در این شهرستان مطرح بوده اما اقدامی ملموس برای بهره‌برداری ساختمان نیمه‌کاره موزه گرمی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: ساختمان صنایع دستی شهرستان گرمی مغان روز به روز خاک می‌خورد و این یک نمره منفی به دستگاه مرتبط بوده و ما انتظار داریم در سریع‌ترین زمان به وضعیت این ساختمان رسیدگی شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه گردشگری در استان متوازن و یکسان نیست، افزود: در سطح استان اردبیل سهم شهرستان‌ها به طور کامل داده نشده و شاهد ناعدالتی در توسعه متوازن استان هستیم.

 

انتهای پیام/ع

ایجاد موزه از مطالبات مهم مردم گرمی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.