گاز رسانی به ۵۳۵ روستای استان آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت:: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۵۳۵ روستای استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اعلام خبر گاز رسانی به 535 روستای استان  گفت : شرکت گاز استان با جدیت تمام در تلاش است تا مردم شایسته استان از این نعمت خدادادی بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 50 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار کرد: گازرسانی به روستاها نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت زندگی خانوار روستایی استان داشته و از مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها نیز کاسته است.

شیخی تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان را 671 روستا عنوان و تاکید کرد : در دهه مبارک فجر عملیات گاز رسانی به  تعدادی از روستاهی آذربایجان غربی آغاز و گاز رسانی به برخی از روستاها نیز به بهره برداری خواهد رسید.

ی به عملیات گازرسانی به شهرها نیز پرداخت و ادامه داد: از 43 شهر استان 37 شهر به شبکه گازرسانی کشور متصل شده و 6 شهر نیز در مراحل مختلفی از اجرا قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: عملیات گازرسانی علاوه بر تامین اعتبار به همکاری نهادهای خدمات رسان نیز وابسته است که امیدواریم با همکاری و حمایت این نهادها رساندن این نعمت خدادادی به مردم شایسته استان با سرعت بیشتر ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

671 روستای آذربایجان غربی  از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.