هزینه میلیاردی برای بخش درمان در مازندران

۷۵۰ میلیارد تومان سالانه برای درمان در مازندران هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در نشست با رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: به طور میانگین سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان بابت هزینه درمان بیمه شدگان استان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود که با توجه به افزایش هزینه های بخش سلامت، توجه و حمایت نمایندگان مجلس در تصویب بودجه مناسب به سازمان بیمه سلامت می تواند کمک قابل توجهی به سلامت و درمان مردم کند.

وی با مهم دانستن بحث توانمندسازی بیمه شدگان در آشنایی بیشتر از حقوق و تکالیف خود در امر دریافت خدمات سلامت ، افزود: ما با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به بیمه شدگان به دنبال مطالبه گری بیمه شدگان از حقوق خود در دریافت خدمات سلامت هستیم.

حسین نیازآذری رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این نشست گفت: درمان و سلامت مردم امری بسیار مهم و قابل توجه است و بیمه نیز به عنوان یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت زیرا سلامت یکی از مهمترین اولویت های زندگی مردم است.

وی افزود: پیشنهادات فنی بیمه سلامت کمک بسیار زیادی به ما در حمایت از سلامت و درمان مردم می نماید و من موضوع حمایت از تخصیص اعتبار لازم به بیمه سلامت را با سایر دوستان در مجمع نمایندگان مازندران مطرح نموده تا سایر نمایندگان استان در مجلس نیز از تخصیص اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت حمایت کنند.

انتهای پیام/ م

هزینه ۷۵۰ میلیارد تومانی برای درمان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.