معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف مطرح کرد؛

اهل‌بیت (ع) و ولی فقیه ساحل امنی در فتنه‌ها برای ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی گفت: اهل‌بیت (ع) و ولی فقیه ساحل امنی در فتنه‌ها برای ملت ایران هستند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره اغتشاشات اخیر دربرخی شهر‌ها و شهرستان‌های کشور اظهار کرد: در این فتنه‌ها آن چیزی که می‌تواند ملت ما را به ساحل امن برساند، صراط مستقیم یعنی اهل‌بیت (ع) هستند و امروز ادامه اهل‌بیت (ع) در ساختار نظام اسلامی، ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه اگر از، ولی فقیه پیروی کنیم می‌توانیم حق را از باطل تشخیص دهیم، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور اعتراضاتی را در پی خواهد داشت و به‌خاطر مطالبات مردم کاملا طبیعی و بحق است، اما موضوع اعتراض براساس چارچوب قانونی با اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی جامعه و از بین بردن اموال عمومی کاملا متفاوت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اغتشاشگران قطعا به دنبال مطالبه بحق مردم نیستند و می‌خواهند از طریق این اغتشاشات اصل نظام را زیر سوال ببرند و هدف نهایی آن‌ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با بیان اینکه براندازی نظام پس از پیروزی انقلاب جزو استراتژی اصلی دشمنان قسم خورده نظام است، تصریح کرد: دشمنان در یک برهه زمانی به‌دنبال براندازی از طریق جنگ سخت بودند که هشت سال دفاع مقدس به‌وجود آمد و پس از آن جنگ نرم را شروع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شعار‌های اغتشاشگران مطالبات اقتصادی و معیشتی احساس نمی‌شود و فقط از بین بردن نظام مطرح می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه آشوبگران به مقدسات و ارزش‌هایی توهین کرده‌اند که مردم به پای آن شهید دادند، گفت: مردم در ماه محرم در همین حسینیه‌ها عزاداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با اشاره به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران تاکید کرد: فارغ از نگاه مذهبی، کسی که حتی نگاه ملی‌گرایانه داشته باشد به خودش اجازه آتش زدن پرچم کشورش را نمی‌دهد، بنابراین این موضوع نشان‌دهنده وجود یک استراتژی وبرنامه پشت پرده برای براندازی نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از ناکامی در جنگ سخت می‌خواهند به‌وسیله نیرو‌های فریب‌خورده داخلی براندازی نظام را انجام دهند، تاکید کرد: برخی عناصر داخلی متوجه این برنامه‌ریزی دشمن نبوده و اقداماتی سهوی یا عمدی انجام می‌دهند که همسو و تکمیل‌کننده پازل دشمن می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید دقت کنند که مشکلات کشور را با سیاه‌نمایی مدیریتی مطرح نکنند، زیرا دشمن به دنبال چنین خواسته‌ای است، گفت: بیان کردن مشکلات کشور توسط مسئولان بدون راه‌های رفع آن باعث ناامیدی در جامعه می‌شود و دشمن به دنبال همین مسئله است.

وی با بیان اینکه در جامعه نسبت به مدیریت بدبینی ایجاد شده است، تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم بی‌تدبیری‌هایی در مدیریت اتفاق می‌افتد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: دشمن به‌وسیله رسانه‎های معاند اخبار منفی را با چشم‌پوشی بر پیشرفت‌های کشور برجسته می‌کند تا بتواند فضای نا امیدی را در جامعه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با اشاره به اینکه تمام مسئولان اگر همت جدی داشته باشند، همه مشکلات حل می‌شود، گفت: باید یک هم‌افزایی بین مردم و مسئولان اتفاق بیفتد تا بتوانیم از منابع انسانی، مدیریتی، مادی و معنوی خودمان استفاده کنیم، اما در حال حاضر به لبخند‌های دشمنان قسم خورده خود امیدوار شده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی قسم خورده‌اند، اما متاسفانه برخی افراد از این اتفاقات عبرت نمی‌گیرند، متذکر شد: راهکار اصلی ما برای رفع مشکلات باید اقتصاد مقاومتی و پایبندی به تولید داخلی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه وقف را از مولفه‌های اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: مردم اگر امید داشته باشند، بهتر از همه مسئولان اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با بیان اینکه مردم اهل بصیرت و شناخت هستند، تصریح کرد: این اغتشاشات یک ترقه‌بازی بچه‌گانه است و عوامل خارجی و داخلی این آشوب خیلی پست‌تر از این حرف‌ها هستند که گوشه‌ای از پایه‌های این نظام را متزلزل کنند، چون ریشه این نظام مستحکم باقی مانده و دلیلش این بوده که پای این ریشه خون شهدا جاری است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار