مراقب باشیم در جریان غبارآلود فتنه راه را گم نکنیم

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر گوش به فرمان رهبری باشیم در فتنه‌ها اشتباه نخواهیم کرد و راه را گم نمی‌کنیم.

مراقب باشیم در جریان غبارآلود فتنه راه را گم نکنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد مطهری ظهر امروز در آئین تکریم از فرمانده سابق و معرفی فرمانده جدید سپاه شهرستان ریگان با اشاره به حوادث چند روز گذشته در کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند کسانی که معترض هستند از طریق قانونی پیگیری کنند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکل دشمنان ما این است که هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا این انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی با اشاره به اهانت‌هایی که در روز عاشورای سال 88 صورت گرفت خاطرنشان کرد: مردم چهره واقعی اغتشاشگران را شناختند و دانستند که آنها آنگونه که ادعا می‌کنند آدم‌هایی نیستند که دلسوز ایران، انقلاب و اسلام باشند.

سردار مطهری با بیان اینکه با خروش ملت و مردم در روز 9 دی بساط فتنه‌گران جمع شدو محبوبیت فتنه سبز از دست رفت عنوان کرد: اما ماموریت آمریکا تمام نشد و آنها به سراغ تحریم‌های متفاوت رفتند تا شاید مردم از این نظام دلسرد شده و پیرو آمریکایی‌ها بشوند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 نگاهش نگاه براندازی بود و می‌خواستند این نظام را خلاص کرده و از بین ببرند افزود: ادامه این حرکت در جهت همان اهداف شوم است که می‌خواهند به آن برسند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه فتنه تمام نشده و هنوز ادامه دارد افزود: این نگاه براندازی دشمن هنوز ادامه داشته و می‌طلبد مردم ما هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که پرچم مقدس ایران را به آتش کشیدند ایرانی و دلسوز ایران نیستند تصریح کرد: در این روزها نیازمند بصیرت، آگاهی و هوشیاری همه مردم هستیم.

سردار مطهری با اشاره به اینکه حتی شعارهایی که در اغتشاشات اخیر گفته می‌شود بر گرفته از شعارهای فتنه 88 است گفت: اگر مقاومت جوانان ما در بیرون از مرزها نبود امروز داعش در کشور ما بود.

وی با بیان اینکه در این جریان غبارآلود فتنه و در این مسیر تاریک باید راه را با توجه به فرمایشات امام و رهبری پیدا کرد. افزود: اگر گوش به فرمان رهبری باشیم در فتنه ها اشتباه نخواهیم کرد.

گفتنی است: در این آئین مصطفی دهقانیان به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ریگان منصوب شد.

انتهای پیام/ز

مواظب گول دشمنان باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.