ناآرامی‌های اخیر مسئله مهمی نبود؛

دشمن بداند ملت ایران ید واحده است

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر مسئله مهمی نبود، گفت: دشمن بداند ملت ایران ید واحده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یک پیام به رهبر معظم انقلاب، یک‌پیام به دشمن و یک پیام به مسئولان رساند، پیام مردم به رهبر معظم انقلاب این است که حقیقتا اهل کوفه نبوده و با تمام وجودمان از منویات ایشان دفاع می‌کنیم.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیام این حضور به دشمنان نیز این است که‌ای دشمن مرگ تدریجی تو رقم خورده و روز‌های آخر عمرت می‌گذرد و پیام به مسئولان این است که مردم دو چیز را می‌خواهند.

حاج‌صادقی با اشاره به خواسته‌های مردم از مسئولان گفت: مردم اولین چیزی که از مسئولان می‌خواهند این است که شکر نعمت ولایت را به جای آورند و همه مسئولان نسبت به مطالبات رهبری و منویات او در همه جا فرمان‌بر و مطیع باشند.

وی خاطرنشان کرد: دومین خواسته مردم از مسئولان قدردانی حضور پرشکوه ملت است و این در حالی است که قدرشناسی مردم به خدمت‌گزاری آنان و رسیدگی به مشکلات آن‌هاست چراکه مردم ضمن تحمل کمبودها، اما تبعیض‌ها را تحمل نمی‌کنند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما شاکر امت بصیر هستیم، تصریح کرد: این امت در مقابل هجمه گرگ صفتان استکبار شجاعت نشان می‌دهند؛ امروز شاهد این هستیم که در کشور و لرستان‌مردم ولایتمدار وجود دارد و انسجامی شکل گرفته که بی‌نظیر است.

وی چهره دشمن را چهره موریانه‌ای خواند و گفت: امروز دشمن چهره موریانه‌ای به خود گرفته تا انقلاب را به دست خودمان متلاشی کند، اما دشمنان خود سبب شدند که بار دیگر مردم ما روحیه انقلابی سال ۵۷ و فریاد‌های ۹ دی را نشان دهند و آن را بر سر مستکبران بکوبند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فریاد مردم‌بلند است و در حمایت از انقلاب، رهبری و کشور را با تمام قدرت فریاد می‌زنند دشمنان امروز از احساسات پاک نوجوانان و برخی از‌مردم سو استفاده کرده و حادثه‌های کوچکی می‌آفرینند، اما مردم بصیر با دشمن‌شناسی در مقابل این اقدامان ایستادگی کرده و اجازه کوچکترین اقدامی به آن‌ها نمی‌دهند.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه ایران فقیر و نیازمند نیست، بیان کرد: کشور ایران یک کشور محکم است و لازم است که مسئولین خادم مردم باشند، چراکه مطالبه‌گری حق مردم است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید کرده‌اند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جایگاه مردم سالاری است و مردم خودشان سالار این حکومت هستند و آشوبگران باید بدانند در مقابل خروش و حرکت انقلابی مردم از‌آن‌ها هیچ کاری برنمی‌آید.

حاج صادقی گفت: فتنه‌گران سبب می‌شوند که وحدت بین مردم بیشتر شده و خون شهدا پایمال نشود.

وی با یادآوری حماسه هشتم و نهم دی سال ۸۸، بیان کرد: مردم در این روز تیرخلاص را به دشمنان زدند و ناآرامی‌های اخیر ناچیز بودند؛ کسانی که در این ناآرامی‌ها شرکت کردند فتنه‌زده بودند نه فتنه‌گر و دشمن باید بداند دولت و ملت در مقابل استکبار ید واحده است.

انتهای پیام/م

مسئله مهمی نبودن ناآرامی‌های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.